tirsdag 16. juni 2009

Teamdeltakarar



Navn: Gjermund Vassbø

Fødd: 27. August i det glade år 1980.

Kva eg gjorde for 10 år sidan: Hmm.. Jobba som lærling på Nor-Dan faktisk.

Kva gjer eg nå: Jobbar i atføringsfirmaet Uninor AS som arbeidsleder på trevareavdelingen. Fantastisk jobb!!:) Ellers mykje KRIK, sykling, friluftsliv, fotografering på fritida.:)

Kva gjer eg om 10 år: Jobbar nok framleis i same bransje, og er nok endå meir engasjert innafor KRIK vil eg tru.

Avkopling for meg: Fjelltur med fluestanga. Bål og kaffi. Kan ikkje bli betre enn å vandra i Guds frie natur der omgjevnadane er fri frå alskens støy og marakkel.

3 adjektiv som skildrar meg i eit nøtteskall: Treningsavhengig, langbein, fargeblind.:)

Kvifor søkte eg til CHRISC- teamet 09?: Fordi eg lenge har hatt eit ynskje om ein gong å få reise til Afrika. I tillegg så brenn eg for alt det som KRIK står for, og har stor respekt for det arbeidet dei har lagt ned i store prosjekt internasjonalt. Det vert kjempespennande å få innblikk i ein del av det og få vera med i arbeidet.

"Empower Young people in East Africa through sports, Health information, Eduacation and the Christian faith"

Min kommentar til sitatet over: Ein uslåeleg kombinasjon

I løpet av opphaldet i Tanzania håpar eg: At eg sit igjen med tankar og betraktningar som kan formidlast på ein levande måte når eg kjem heim igjen. At arbeidet kan bera frukter, og at me får eit nært felleskap i saman med Gud.






Mitt fulle namn: Anneli Pohl
Fødd anno domini: 1983 (19.april)

Kva eg gjorde for 10 års sidan: Gikk på skolen
Kva eg gjer nå: Jobbe med funksjonshemmede i en bolig.
Kva eg gjer om 10 år: Være der Gud vil ha meg og gjør det han vil. Men jeg kunne godt tenkt meg å jobbe som fysioterapeut her i Norge og ha en egen familie.

Avkopling for meg = bøker, musikk, natur ... og ser på sport

3 adjektiv som skildrar meg i eit nøtteskal: sosial, omtenksom, sportidiotisk :)

Kvifor søkte eg til CHRISC-teamet 09? Er engasjert i CHRISC siden i fjor og synes det er veldig spennende å reise ut og treffer folk. KRIK er utrolig bra og jeg har lyst å formidle det til andre. Har veldig lyst å se CHRISC sitt arbeid i Afrika med mine egne øyene slik at jeg kan forestille meg hele prosjekte enda bedre og dermed gjør en bedre jobb her.
Det blir kjempe gøy å bli kjent med de andre på teamet i løpet av de 3 ukene.

“Empower Young people in East Africa through sports, Health information, Education and the Christian faith.”

Min kommentar til sitatet over:Veldig bra tanke – jeg har veldig lyst å gjør min del for å nåe dette!

I løpet av opphaldet i Tanzania håpar eg:
- å treffe mange forskjellige mennesker
- å se mye av CHRISC sitt arbeid der
- å treffe minst mulig mygg
- å oppleve god fellesskap med teamet og Gud
- å ungå å bli syk





Mitt fulle namn: Kjersti Ofte Jakobsen
Fødd anno domini: Det året då Voyager 2 var den første romsonden til å vitje planeten Uranus.

Kva eg gjorde for 10 års sidan: :Eg var prefjortis som spela fotball og prøvde å vera kul i merkeklær!
Kva eg gjer nå: Allmennlærarstudiet i Stavanger, nå med eit års permisjon for eit årsstudium med Friluftsliv i Bø.
Kva eg gjer om 10 år: Hm, håpar eg driv med noko meiningsfullt og trivselsfullt for Gud og medmenneske.

Avkopling for meg
= Sitte ute i skogen og høyre på stillheten/ lesa ei god bok med ein kopp te i handa.

3 adjektiv som skildrar meg i eit nøtteskal: Aktiv, uthaldande og open (på utsida i alle fall)

Kvifor søkte eg til CHRISC-teamet 09?
Eg har lenge vore interessert i idrett. Eg har lenge vore opptatt av misjon. Då kan ein vel trygt sei at CHRISC passar godt:) Eg er for øvrig bitt av reisebasillen, og eventyr i Afrika var ikkje å forakte!

“Empower Young people in East Africa through sports, Health information, Education and the Christian faith.”

Min kommentar til sitatet over: Her er det samla mykje visdom i eit sitat, dei unge er framtida og treng både sport, helse, utdanning og Jesus, i Tanzania, så vel som i Noreg.

I løpet av opphaldet i Tanzania håpar eg:
- Å gi til og få frå kommande afrikanske vener
- Sjå mange rare og folk og dyr
- Sjå ein solnedgang/soloppgang over savannen og synge ”I en sirkel av liv”
- Danse til afrikanske trommer og smake på rar mat
- Lære meir om misjon og samarbeid på tvers av kulturar
- Sjå konkret at det nyttar å hjelpe






Navn:
Runar Eike Toft

Født: 21. April 1988

Hva jeg gjorde for 10 år siden: Utenom å sitte på skolebenken var jeg en veldig aktiv fotballspiller (Heia Ulf!) som andre gutter i den tiden. I tillegg var jeg selvsagt også en aktiv pokemonkort-samler og -spiller.

Hva gjør jeg nå: Jeg er i gang med petroleumsteknologistudiet og har nå fullført det første av fem år. Ellers er jeg aktiv KRIKer, elsker å spille fotball, (beach)volleyball, drive med sportsklatring, gå turer i skog og fjell, gå/kjøre på ski og generelt de aller fleste former for friluftsliv.

Hva gjør jeg om 10 år: Jeg sier alltid at "jeg tar det som det kommer" eller "lever i nuet" (eller hva nå...), så tanken streifer meg lite. Men jeg satser på å ha kone og jobb, drive med alt det der som står under forrige spørsmål, og ha det gøy.

Avkopling for meg: Å dra på en primitiv telttur i fjellet uten mål og mening og la klokka ligge igjen hjemme.

3 adjektiv som skildrer meg i et nøtteskall: Glad, impulsiv og litt vimsete.

Hvorfor søkte jeg til CHRISC- teamet 09?: Fordi det virket spennende å få være med på det flotte arbeidet som blir gjort i Øst-Afrika.

"Empower Young people in East Africa through sports, Health information, Eduacation and the Christian faith"

Min kommentar til sitatet over: En viktig og knallbra visjon.

I løpet av oppholdet i Tanzania håper jeg:
- Å spre glede og inspirasjon og selv bli inspirert
- Å bli kjent med mange nye folk
- Å få en drøss av flotte opplevelser sammen med lokalbefolkningen

Ingen kommentarer: