tirsdag 30. juni 2009

Bildeoppdatering! Ein betydelig ein.:)

Solnedgang i Moshi!
Underhaldning i slangeparken!;)





















Nokre jenter frå CHRISC Arusha

Kicking Aids out games v/ Phineous, distriktskoordinator Arusha


Ein av mange fotballkampar på East African Cup









Me var med på seminar dei hadde
for ungdommane på EAC.


Ungane likte veldig godt kameralinsa, så det var ikkje
vanskeleg å få gode bilete.










Dette hadde eg ikkje trudd om meg sjølve.
Hatar eigentleg slangar....




















Utlevering av utstyr på CHRISC- kontoret
Mange takk til Kjetil på XXL for eksemplarisk service.










Dette var eit blinkskudd eg ikkje kunne
unnvera å leggja ut.










Desse jentene i CHRISC Arusha vart hjartebarna våre.
Eg trur begge leirar falt nokre tårer når me skulle skillast.

2 kommentarer:

Leif Morten sa...

Steike kult bilde av den fuggelen :) Ny T&T stang#4, Nautilus reel anskaffet. fisk med K-faktor 1,9 tatt på tørt i dag. :)

Malene sa...

Her var det mange spanande bilete, skjønt bilete med slangen og den stakkars kyllingen gav eit stikk i hjartet. Kven har teke bileta? Ikkje verst må eg sei..;)